Wednesday, July 8, 2015

8.07.15 Oriflame'i vöit; "Nutiemad" ; Romula; Postipoiss

Hommikul Pirgit helistas ja ütles, et tööpäeva ei ole. Magasin siis löunani edasi ja töusin u. 12:30, sättisin end ja läksin enda vöidu järgi... Nimelt, eile hommikul tuli mulle sms, et olen vöitnud Oriflame'i näotesti, meigi ja ühe ilutoote.
Läksin kell 15:00 Aia8 majja, seal tehti mind kliendiks köigepealt, siis tehti näotest ja ka meik. Löpuks sain ka valida huulepalsami, ripsmeduši ja mingite söödavate batoonide vahel.... Ma valisin ripsmeduši :)




Koju läksin läbi pargi ja silma jäi mulle üks asi...
Pargis oli u 7 ema koos enda lastega ja absoluutselt köik emad passisid enda nutitelefonis. Üks ema lükkas jalaga käru edasi-tagasi, kui ta samal ajal toksis telefonis midagi.
Teine ema istus pingil, endal nina telefonis ning samal ajal ta väike ~1-2 -aastane istus kiigul, millel polnud hoogugi ja kui ta ütles mitu korda "Emme", siis see samune EMME ei teinud väljagi.
Kolmas ema istus pingil... Ka temalgi jätkus silmi ainult enda telefonile, mitte enda lapsele, kes oli üksi ta selja taga oleval karussellil.
Ja no teised 4 ema olid ka loomulikult nii usinasti telefonis ja vihtusid sönumeid vöi kommentaare facebookis kirjutama.
Aga no muidugi, mis mina sellest räägin üldse. Minul ju lapsi pole... Ju siis tänapäeval ongi see normaalne, et köik emad on samal ajal telefoni kallal, kui lapsed on omaette ja tegelevad omapäi millegagi :)

16:30 ajal läksin tädi töö juurde Postipoissi, vötsin talt auto, käisin tankimas ja siis läksin Raba22 romulasse, et autole uus tuli osta.
Seal nägin siis enda naabripoiss Rivot ja Taavi Marust. Ei no mis ma küll ilma nendeta teinud oleksin... Noh, üks vene noormees küsis, et millist tuld mul vaja on, mina aga automaatselt ütlesin, et juhipoolset. Natukese aja pärast tuli Taavi ja küsis, et millist tuld mul siiski vaja on, et kas ma siis ei tahtnud körvalistuja poolset? Rivo ütles kohe, et körvalistuja oma on mul katki.
Väga hea, et vähemalt oli seal inimene, kes teadis minust paremini, milline tuli mul katki on :D
Viisin tule koju ja auto tädile tagasi.
Jäin ka sinna sööma... Tellisin endale friikad viineritega, ploomimahla ja tädiga kahepeale ühe toorjuustukoogi :)
Hetkel vaatan Kättemaksukontorit ja varsti plaan magana minna


No comments:

Post a Comment