Sunday, July 29, 2018

Helenale üllatus ja juhuslikult oli kaamera autos, kui Pärnus käisin

Tegin Helenale väikse üllatuse.
Ma ei öelnud talle, et Pärnu lähen vaid uurisin talt, et mis ta teeb ja kas on kodus jne.
Käisin kaubamajaka lillepoes ning ostsin kaardi ja roosi. Kaardi sidusin roosa paelaga ümber roosi ja kirjutasin kaardile, et järgmine üllatus ootab teda trepikoja uksest välja minnes vasakul. Lille koos kaardiga panin ta lapse toa aknalauale (kusjuures üsna raske oli seda sinna panna, sest see aknalaud oli pääääris kõrge, aga noh, natuke hüppamist ja lill saigi sinna) ja saatsin talle sõnumi, et ta läheks Mia tuppa ja vaataks aknalauale vms.
Kui Helena välja läks ja vasakule vaatas, siis see üllatus ei olnud uus audi, nagu ta lootis võibolla, vaid selleks olin ilmselgelt mina.  :D
Ah et miks mina? Noooo ma käin Pärnus väga väga harva.
Ma pole isegi Lembitus käinud päris mitu-mitu kuud (viimati käisin vist jõulude ajal ja seda ka korra, sest mul oli sealt vaja midagi)
Käisime Helenaga söömas ja siis beebipoodides <3 Beebiriided on ikka niiiiii nunnud. Nüüd kui olen tavapoodides käinud ja lasteriideid näinud, siis ma olen tahtnud alati miskit osta, aga no nii väikseid riideid ma pole näinud, mis vastsündinutele oleks mõeldud.
Aaa, ja muideks, ma läksin ju Pärnu, sest nii ilus ilm oli, aga võta näpust. PK juurde jõudes hakkas hullult sadama ja välgutama.
Pärast PK's käiku läksin Helenat maale viima, aga kuna mul oli juhuslikult kaamera kaasas ja ka auto oli pestud, siis tegin metsavahel paar pilti autost:






No comments:

Post a Comment