Monday, July 4, 2016

"Elu Kaitseväes" - 1. päev

Pidin töusma hommikul kell 8, et pesus käia, riidesse panna ja Kontserdimaja juurde minna...
Kûllap mu ootusärevus olu nii suur ning sp olin ma juba kell 5 hommikul üleval, önneks ainult pooleks tunniks.
Äratus helises kell 8. Käisin pesus, poes ja löpuks läksin taksoga Kontserdimaja ette.. Jöudsin sinna u. 20 minutit varem, kui pidi olema
Buss tuli 9:55. Läksime köik rivis bussi ning näitasime ID-kaarti, töestamaks, et keegi teine ei lähe kellegi nime all aega teenima.
Kui kôik olid bussis, hakkasime liikuma Võru poole...
Tõrvas tegime väikse vetsupausi ja kohe liikusime edasi.
Võrru sôitsime natuke ûle kolme tunni
Kuperjanovi jalaväepataljoni jöudes tehti meile kohe narkokontroll.
Ennem kontrolli anti vôimalus ise üles tunnistada, et kes on narkot proovinud poole aasta jooksul.
Ise tunnistas ûles 2 inimest.. Vahele vöeti hiljem aga rohkem
Pärast narkokontrolli liikusime auditooriumisse, täitsime lehed, ootasime natuke ja siis läksime lôunat sööma.
Löuna oli päris korralik.. Supp, kuljašš keedukartuliga + siis leib-sai, salat, piim-vesi
Kuna ma pole nii suure söömaga, siis ma suppi ei vötnud
*Tegin pilti ka, aga miskipärast ei saa lisada*
Peale söömist naasesime uuesti auditooriumisse ja jäime ootama.. ootasime seal ikka päris pikalt, kuni löpuks hakati 10-20 kaupa inimesi endaga kaasa vôtma, et arstlikusse minna.
Vahepeal sisustasime enda aega jalgpalli vaatamisega
Lôpuks oli ka monul aeg minna..
Koti  jätsime mingisse ruumi ja poisid pidid vötma riidest lahti (ainult bokserid vôisid jääda), mina aga vôisin riided selga jätta
Järjekord oli pikk, aga ônneks minu kord tuli kiiresti
Kôigepealt möödeti pikkust, kaaluti, möödeti vereròhku ja lôpuks kûsiti mingeid kûsinusi...
Järgmises kabinetis tehti puugisüsti (käsi on kusjuures ikka veel valus) ja edasi liikusin hambaarsti kabinetti- hambad olid kôik korras ja sooviti ka edu ja jaksu :)
Lôpuks astusin siis Komisjoni ette... rââkisin endast ja lôpuks saadeti Tagala kompanii klassi mind ja ootasime jälle...
Lôpuks tuli ja juhatati magala majja, jätsime asjad maha ning läksime sööma.
Kohe pärast sööki läksime varustust saama.
Jalatsitega oli probleeme... oh seda üllatust, sest nr 39 poolsaapaid ega kummikuid polnud  :)
Kui asjad käes, pidime kôik asjad öues maha laotama ning ûkshaaval neid asju üles tôstma (kontrolliks)
Kui asjad kontrollitud, liikusime magalasse
Mina ööbin  nr.6 magalas
Hakkasin asju lahti pakkima ja siis tuli ka ûks tüdruk siia, kes aitas mind sellega, et ôpetas kuidas asju kappi panna.
Mingi hetk tulid 2 noormeest tuppa ja ütlesid, et mul on 3 minutit aega, et vorm selga saada ja koridori rivvi vötta.. Noh, seda ma tegingi
Pärast rivistust ôeldi, et teeksime voodid korda ja paneksime asjad kappi
Ma ise löpetasin meed tegemised 21:55
Öörahu algas kell 22:00 ja hommikul on äratus 6:00, seega lähen hetkel magama ära
Head ööd! 😘

No comments:

Post a Comment