Friday, July 29, 2016

"Elu Kaitseväes"- 26.päev

Eilne päev oli kuidagi eriti väsitav
Ôhtul vaatasin seda voodit ja piinlesin, sest silm tegi valu ja tahtsin jubedalt magama minna..
21:38 oli kell, kui vaatasin et tahaks juba voodisse minna.. nii ma siis ootasin toolil istudes. Kohe kui kell sai 21:45, hûppasin voodisse ja kohe uinusin

Juba teist hommikut jârjest, tôusen lamppi 5:36 üles ja ma ei kujuta ette ka mitte
Hommikul käisin siis enda silma peeglist vaatamas ja see oli ikka eriti paistes 
Voodisse tagasi minnes jäin kohe magama.. Sain 15min magada ja siis oli äratus 
Toakaaslasel on täna sünnipäev ja me äratasime ta hommikul sedasi üles, et hakaksime sünnipäevalaulu laulma :)
Pärast hommikujooksu käisin pesus ja näitasin meedikule enda silma ja ta oli nöus, et peaksin uuesti laatsa silma minema näitama 
9:15 oli haigetel laatsa minek
Peale minu läks laatsa veel 5 inimest- kellel oli jalavalu, kellel aga seljavalu ja noh.. Mul on siis silmapöletik, mis on väga nôme asi...
Nad andsid mulle
mingi kreemi, mida pean 3x päevas silma panema ja lisaks sellele sain ka kahjuks jooksmise- rânnaku ja ujumise vabastuse  :(
Siis kui teised läksid 10-ajal ujuma, hakkasin mina ûhe toakaaslasega tuba koristama ning pesu pesema 
Lôunaks oli täna süüa makaronid mingi punase kastmega, maks ja ôun
Edasi liikusime auditooriumisse Kodurahu tundi
Pärast Kodurahu tundi oli meil pool tundi vaba aega ning siis oli auditooriumis KVÜÕA uuring, mida täitsime tahvelarvutites
Kui kûsimustele sain vastatud, hakkas uni megalt peale tikkuma ja et ma magama ei jääks, tegin seal toolide vahel käteköverdusi
Öhtusöögiks oli meil kartul, liha, salat kohupiimakreem
Kohe pärast söömist näitas HR.Kapral ette meile positsioonid, kus peaksime häire korral olema
Täna ôhtune rivistus oli kûll mu arvates mega pikk, aga kui löpuks lâbi sai, oli mul isegi hea meel :D
Pärast rivistust käisin kohe pesus ja ronisin voodisse
Homme on äratus 7:00, hommikusöök ring jälle see vaktsineerimine, mis teeb mu käe ûli valusaks...
Praeguseks head ööd 

No comments:

Post a Comment