Sunday, July 17, 2016

"Elu Kaitseväes"- 14. päev

Vimased pärvad on nii teguderohked ja väsitavad olnud, et ma polegi jöudnud midagi kirjutada
Eile hommikul oli meil jalgsirännak ~5-6km rakmete, kiivri ja relvaga
Ôhtul saime sauna ka :)
Täna hommikul oli kell 7 äratus, käisime söömas
Kuna olen juba harjunud koguaeg midagi tegema, ei suutnud ma paigal pûsida.. Ajasin juukseid poistel, lôikasin ka neiudel juukseid ning kitkusin paljudel ka kulme
Pärast lôunasööki käisime SK's head ostmas ja mängisin ka piljardit
Pärast SK's käimist läksin jooksma ja kuna pärast jooksmist ma ei viitsinud veel kasarmus passida, läksin poistega vôrkku mängima :)
Hetkel istun olmeruumis ja vaatan poolenisti telekat
Homme hommikul on meil jalgsirännak metsa ning tagasi tuleme metsast alles reedel
Seega ma vahepeal midagi ei kirjuta, sest jätan telefoni Kasarmusse :)

No comments:

Post a Comment